Uppföljning av den tropiska depressionen

Igår kväll när GM och jag fortsatte vår intensivstädning av huset, inför ankomsten av Paulina på lördag, så hittade jag en död krabba under ett skåp i sovrummet.
 
Jag stod verkligen inte ut.
 
Och när jag berättade för GM att jag fått en mango i huvudet ville han veta exakt var på vägen till affären det hela inträffat, så jag beskrev så ungefärligt jag kunde minnas att det skedde, för det hela skedde ju väldigt fort.
 
GM (som kan sin väg, och sina fruktträd): "Nej, där minns jag inte att det växer några mangos. Det var antagligen en avokado du fick i huvudet".
 
Se där.
 
 

Kommentarer
Postat av: Svägerska 1

Det här kommer att bli spännande...för Paulina!

2013-02-13 @ 08:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0