Undrar om det kommer att killa i njurarna?

I förrgår när jag dammsög blev det katastrof!

Jag har inte sett en kackerlacka inomhus i lägenheten på ett halvår här. Men igår låg det en död kackis under min säng. Polissiren, polissiren, alarm och SOS. Jag gallskrek och började skrika att jag behövde ett glas rödvin. Grottmannen tog lugnt över dammsugandet, och när han lyfter på tvättkorgen låg det EN TILL där. Då var måttet rågat och jag var i hel extas. Minst två glas rödvin var det enda jag kunde tänka.

Så när jag vaknade i går morse hade jag en stor, öm, kliande böld på miin rygg. Jag har nu i ett dygn försökt övertyga Grottmannen att det måste vara en Redback spindel som har bitit mig när jag sov, och nu kommer jag antingen:

1. Dö snart, för giftet håller sakta på och sprider sig.

2. Ha nykläckta spindelägg inne i hela min kropp snart. Det har man ju läst om hur bananspindlar lägger ägg i bananer som kommer till Sverige och kläcks och så är hela Sverige snart fullt av bananspindlar. Undrar hur det kommer att kännas när äggen kläcks i min rygg? Kittligt?  Så öppnar jag munnen så kommer det bara att välla ut spindlar ur min mun, som en mumie i en Indiana Jones film. Urk. Undar hur lång tid det tar innan spindelägg kläcks?

Jag vill ha vinter och minus femton där inga hemska insekter trivs så man kan få lite kroppsharmoni.

Men Glad påsk då alla ni andra lyckliga som får äta massa gott godis och inte ha spindelägg kläckandes i er.

Kommentarer
Postat av: Sissi

Jag tror mer på teori nummer 2. Ring Dr Salva!

2008-03-20 @ 11:26:33
URL: http://sissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0