Katastrofläge i Sydney

Igår kväll försökte jag fylla min nyinköpta stora väska med mina kläder. Först började jag såklart med att sålla så mycket jag kunde och gjorde en djupanalys av vad jag kunde tänka mig att ge bort och därmed inte ta med hem.

Som vanligt består min packning i att jag kastar ut alla kläder på sängen. OJ vad mycket kläder!

2 par jeans
4 övriga byxor
1 kappa
3 tjocka tröjor
4 vanliga koftor
1 munkjacka
6 tjocka koftor
17 klänningar (Ja, hallå ja?)
10 kjolar
5 skjortor
24 t-shirtar
14 linnen
4 långärmade t-shirtar

Needless to say att väskan inte gick att stänga alls. Hade den gjort det hade den antagligen vägt 30 kilo. Då är INGA skor eller underkläder medräknade och INGA personliga tillhörigheter som böcker, alla skivor, plattång och resten av mitt liv.

Urk.

Hur ska jag komma hem?

Kommentarer
Postat av: Sissi

Jamen kan du inte bygga en stor låda med lufthål och DHL:a dig och alla sakerna hem. Jag har alltid undrat om man kan buda sig själv. På allvar, alltså.

2008-04-30 @ 11:37:29
URL: http://sissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0